Это интересно

  • ОКД
  • ЗКС
  • ИПО
  • КНПВ
  • Мондиоринг
  • Большой ринг
  • Французский ринг
  • Аджилити
  • Фризби

Опрос

Какой уровень дрессировки необходим Вашей собаке?
 

Полезные ссылки

РКФ

 

Все о дрессировке собак


Стрижка собак в Коломне

Поиск по сайту

Журнал "Пралеска". Пралеска журнал 11 2005


Журнал "Пралеска" Новый выпуск | Журнал "Пралеска"

Приветствуем Вас в журнале «Пралеска»

№ 06 (июнь) 2018 года.

 

 

Даведацца аб унясенні змяненняў у пастановы  Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь і Міністэрства па надзвычайных сітуацыях Рэспублікі Беларусь вы зможаце на стар. 7 — 8.

Тэарэтычны аспект выкарыстання вырабаў беларускага дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва ў працы з дзецьмі дашкольнага ўзросту разглядаецца ў матэрыяле на стар. 3—6.

Пазнаёміцца з праектам «Беларуская народная цацка» можна на стар. 17—21.

Юны даследчык з Любані знаёміць з незвычайным хатнім гадаванцам на стар. 56—58.

Матэрыялы, прысвечаныя беларускаму арнаменту, вы знойдзеце на стар. 41—50 і ў каляровай укладцы часопіса.

 

 

 

Также в этом номере:

Навука

Ю. Захарова. Использование произведений белорусского декоративно-прикладного искусства в работе с детьми дошкольного возраста: теоретический аспект.

Дакументы

О внесении изменений в постановление Министерства образования Республики Беларусь и Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Беларусь от 5 сентября 2017 г. № 119/39О внесении изменений в постановление Министерства образования Республики Беларусь от 25 февраля 2015 г. № 7

Асобы

А. Саченко. Золотые лучики семейного счастья.

Юбілеі

С юбилеем, дорогой учитель!

Патрыятычнае выхаванне

Н. Чадович. Проект «Белорусская народная игрушка».Аб чым паведаміў ручнік (Інтэграваныя заняткі па адукацыйных абласцях «Дзiця i грамадства» і «Мастацтва» (аплікацыя) для дзяцей старшай групы (5—6 гадоў)).

Развіваемся ў дзейнасці

О. Русая, Л. Кубарская. Международное сотрудничество — стимул для развития.И. Процко. «Буду, буду я посуду и любить, и уважать…» (Занятие по образовательной области «Развитие речи и культура речевого общения» для детей средней группы).О. Кушнеревич. На пути к социализации.

Фізічная культура

Е. Амелько. Дышим, играя.М. Левкова. Как колобки физкультурой занимались (Физкультурный досуг для детей второй младшей группы).Здоровый я — здоровая страна (Физкультурный досуг для детей средней группы).Солнце, воздух и вода — наши лучшие друзья (Физкультурный досуг для детей старшей группы (5—6 лет)).

Вам на заметку

Мультымедыйны дадатак.

Рыхтуемся да свята

Т. Краснічэнка. Як зрабілі вышыванкі для Васіліны, Аленкі, Янкі (Забава для дзяцей старшай групы (5—6 гадоў)).

Жывём у Беларусі

Л. Піваварчык. Край родны і прыгожы.

Жывём у Беларусі

Н. Казлоўская, Т. Красоўская. Каб наладзіць частаванне… (Інтэграваныя заняткі па адукацыйных абласцях «Дзіця і грамадства», «Мастацтва» (аплікацыя) для дзяцей сярэдняй групы).«Здзіўляюць, уражваюць, вабяць узоры»… (Інтэграваныя заняткі па адукацыйных абласцях «Дзіця і грамадства» і «Мастацтва» (аплікацыя) для дзяцей старшай групы (5—6 гадоў)).О. Шальская. Лён-ленок (Занятие по ткачеству для детей старшей группы (5—6 лет)).А. Рэгіневіч. У дзеда Антося ўсё з загадкі пачалося (Забава для дзяцей рознаўзроставай групы).

Развіваемся ў дзейнасці

А. Пузырёва. Песок — волшебная страна (Занятие для детей средней группы).

Я — даследчык

Е. Кондратеня. Обеспечить условия для развития.Е. Фалевич. Вместе разглядим поближе!Такой необычный домашний питомец?

Год малой радзімы

А. Капачэня. Адкуль назва маёй вёскі?Г. Атрашкевич, О. Кравцова. Всё здесь близкое, родное! (Занятие по образовательной области «Ребёнок и общество» для детей старшей группы (5—6 лет)).

Здароўезберажэнне

С. Резник. Нехочуха в гостях у ребят (Физкультурный досуг для детей старшей группы (5—6 лет)).

Азбукоўнік беражлівых

С. Петриман. Приключения в волшебном лесу (Развлечение для детей старшей группы (5—6 лет)).

Развіваемся ў дзейнасці

Е. Линник. Спасём Цветок добра! (Занятие по образовательной области «Ребёнок и общество» для детей средней группы).Е. Полисадина. Этот удивительный подводный мир (Занятие по образовательной области «Искусство» (Аппликация) для детей старшей группы (5—6 лет)).

Музычнаму кіраўніку

А. Лукашэвіч. Музычная вандроўка (Заняткі па адукацыйнай вобласці «Мастацтва» (Музычная дзейнасць) для дзяцей старшай групы (5—6 гадоў)).

 

Выписывайте и читайте журнал «Пралеска».

На журнал «Пралеска» в Беларуси можно подписаться с любого времени, на любой срок. В Российской Федерации, Украине, Казахстане, Молдове, Литве, Латвии, Болгарии в соответствии с установленными в этих странах условиями подписки.

Будем вместе!

praleska-red.by

Журнал "Пралеска" О журнале | Журнал "Пралеска"

О журнале «Пралеска» (Дашкольная адукацыя)

Структура журнала «Пралеска» формируется системой постоянных рубрик, которые позволяют читателю быстро и оперативно находить нужную информацию. На нашем сайте Вы можете легко найти необходимую для работы ссылку на интересующий материал, воспользовавшись поиском или архивом.

Н а ш и   р у б р и к и:

  • Азбукоўнік беражлівых

Публикации по формированию у детей дошкольного возраста основ бережливости и экономии энергоресурсов, воды, тепла, охране и сбережению природных богатств, окружающей среды и др.

Аналитические и информационные статьи по актуальным вопросам дошкольного образования Республики Беларусь; интервью с представителями Министерства образования Республики Беларусь, специалистами дошкольного образования регионов страны, касающиеся выполнения поручений Главы государства и Правительства страны в сфере образования; материалы коллегий Министерства образования Республики Беларусь, международных и республиканских научно-практических конференций, других мероприятий.

  • «Буслянка». Сямейны клуб «Пралескі»

Бесплатное приложение к журналу «Пралеска», издаётся с 1993 года. Публикуются информационные, аналитические, научные материалы, касающиеся семейного, гендерного, поло-ролевого воспитания, детско-родительских отношений, гармоничного взаимодействия в семье и создания условий, максимально благоприятных для личностного развития ребёнка дошкольного возраста.

  • Бяспека жыццядзейнасці

Материалы по созданию безопасной для ребёнка среды в дошкольном учреждении, на участке, дома, за его пределами; по обеспечению и выполнению требований соответствующих нормативных и инструктивно-методических документов.

  • Грамадзянска-патрыятычнае выхаванне

Публикации педагогов-практиков, раскрывающие формы и методы работы по воспитанию у детей чувства любви к большой и малой родине, гордости за свою историю, свою страну, свой народ, приобщению к духовно-нравственным и культурным традициям.

  • Гульня: жыццё і дзейнасць дзіцяці

Материалы учёных, методистов и педагогов-практиков об основном виде деятельности детей, особенно значимом для их развития, — игре и игрушке, их месте в жизни современных детей, новых возможностях и влиянии на формирование личности ребёнка.

Законодательные, нормативные правовые акты, приказы, распоряжения, инструктивно-методические документы Министерства образования, иных министерств и ведомств Республики Беларусь, регулирующие деятельность системы дошкольного образования.

  • Дзіцячы сад — сям’я

Публикации о путях, формах и способах взаимодействия дошкольных учреждений с родителями воспитанников, ожидаемых и реальных результатах, содействие родителям в воспитании детей.

  • Дзіцячы сад — школа

Материалы по преемственности дошкольного и начального школьного образования, организации образовательного процесса, предметно-пространственной среды, совместные мероприятия для подготовки детей к обучению в школе, их адаптации.

  •  Жывём у Беларусі

Материалы педагогов-практиков по гражданско-патриотическому воспитанию, приобщению детей к истории и культуре родного края, сценарии праздничных мероприятий, экскурсий, театрализованных представлений, занятий и т.д.

  • Здароўезберажэнне

Публикации известных белорусских и зарубежных учёных и педагогов-практиков по валеологии, созданию в дошкольном учреждении и семье здоровьесберегающей среды, формированию здорового образа жизни, медико-психолого-педагогическому сопровождению развития детей дошкольного возраста.

Материалы по обеспечению успешной адаптации молодых специалистов в учреждении дошкольного образования, развитию творческого потенциала и профессиональной компетентности педагогических работников.

  • Карэкцыйная педагогіка

Публикации специалистов по организации работы с детьми с особенностями психофизического развития, их адаптации в коллективе сверстников, подготовке к обучению в школе.

Представлен передовой творческий опыт организации педагогами-практиками образовательного процесса в условиях дошкольного учреждения. Как правило, публикуется в виде разработок, конспектов занятий, сценариев различных мероприятий для воспитанников разных групп с привлечением различного иллюстративного материала.

  • «Маладзічок». Творчасць нашых чытачоў

Тематическая страничка журнала «Пралеска». Публикуются стихотворения и прозаические произведения педагогов-дошкольников и др.

  • Музычнаму кіраўніку

Опыт музыкальных руководителей по организации и проведению занятий, праздников и развлечений в учреждении дошкольного образования, сценарии к ним и нотный материал.

  • Навуковыя публікацыі

Публикации отечественных и зарубежных учёных, преподавателей, аспирантов и магистрантов по проблемам дошкольного образования, педагогической науки, результатам научных исследований.

  • Рабіце з намі, рабіце самі!

Обмен опытом педагогов-практиков по созданию своими руками всевозможных пособий, дидактических игр и игрушек, атрибутов к праздникам, занятиям и самостоятельной деятельности детей дошкольного возраста.

  • Разам з бацькамі

Помощь родителям в воспитании детей, уроки правильного общения, консультации, подсказки, советы и многое другое.

  • Развіваемся ў дзейнасці

Конспекты занятий по изобразительной деятельности дошкольников, конструированию, детскому дизайну, лепке, аппликации, развитию речи и культуре речевого общения, способствующие развитию внимания, мышления, творческого воображения, мелкой моторики руки.

Публикации о содержании и перспективах развития дошкольного образования в разных регионах Республики Беларусь, кадровое обеспечение специалистами, охват детей дошкольным образованием, опыт лучших учреждений дошкольного образования.

  • Сумесная акцыя “Пралескі”

Материалы, посвящённые возрождению территорий, которые пострадали от аварии на Чернобыльской АЭС, функционирование и развитие системы образования в сложившихся условиях.

  •  Сучасная адукацыя — сучасныя падыходы

Новые формы и нестандартные подходы к организации образовательного процесса в учреждениях дошкольного образования не только городской, но и сельской местности, направленные на его совершенствование и развитие, инновационная и проектная деятельность.

  • Якасць адукацыі

Материалы по созданию в дошкольных учреждениях условий, обеспечивающих качество образовательного процесса, его результативность и эффективность на всех этапах дошкольного детства.

Рэдакцыйная калегія часопіса «Пралеска»

В.У. Буткевіч, доктар пед. навук, прафесар;

Н.С. Старжынская, доктар пед. навук, прафесар;

Я.Л. Каламінскі, доктар псіхал. навук, прафесар;

В.У. Чэчат, доктар пед. навук, прафесар;

Л.Д. Глазырына, доктар пед. навук, прафесар;

Т.М. Савельева, доктар псіхал. навук, прафесар;

Л.А. Панько, канд. псіхал. навук, прафесар;

Р.Р. Касянюк, канд. пед. навук;

Т.Ю. Лагвіна, канд. пед. навук, дацэнт;

Л.Г. Тарусава, канд. пед. навук, дацэнт;

Д.М. Дубініна, канд. пед. навук, дацэнт;

А.Л. Давідовіч, канд. пед. навук;

І.А. Камарова, канд. пед. навук, дацэнт;

В.М. Шашок, канд. псіхал. навук;

Л.С. Хадановіч, канд. пед. навук, дацэнт;

А.І. Смолер, канд. пед. навук, дацэнт;

В.В. Якжык, намеснік Міністра адукацыі Рэспублікі Беларусь.

Навуковыя кансультанты:

Варанецкая Л.М., канд. пед. навук, дацэнт;

Кіслякова Ю.М., канд. пед. навук, дацэнт;

Літвіна Н.У., канд. пед. навук;

Нікашына Г.А., канд. пед. навук, дацэнт;

Страха А.А., канд. пед. навук;

Гарбатава А.У., канд. пед. навук, дацэнт;

Анцыпіровіч В.М., канд. пед. навук, дацэнт;

Жытко І.У., канд. пед. навук, дацэнт;

Мартынюк М.С., канд. пед. навук, дацэнт;

Шышкіна В.А., канд. пед. навук, дацэнт;

Уласенка Н.Э., канд. пед. навук.

praleska-red.by

Пралеска (Дашкольная адукацыя)

Научно-методический журнал для педагогов дошкольных учреждений. «Пралеска» – это самая свежая информация и нормативные документы из Министерства образования Республики Беларусь, самые последние научные исследования и методические разработки в области дошкольного образования, самые ценные наработки педагогов-практиков по различным видам деятельности детей, самый полезный опыт сотрудничества с семьёй по воспитанию малышей.

Издается с августа 1991 года.

Учредитель: Министерство образования Республики Беларусь.

Сайт: http://praleska-red.by

Периодичность: 12 номеров в год 

Страна издания: РБ

Сигла хранения: ОП

Год хранения и номера:

2018

2017 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2016 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 11, № 12

2015 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

Сигла хранения: КХ

Год хранения и номера:

2014 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2013 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2012 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2011 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2010 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2009 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2008 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2007 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2006 № 1, № 2, № 3, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2005 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2004 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2003 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2002 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2001 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2000 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1999 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1998 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1997 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1996 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1995 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1994 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1993 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1992 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

 

period.vlib.by

Журнал "Пралеска" Содержание журнала за 2004 г

Пралеска-2004

Калегія Міністэрства адукацыі  Рэспублікі БеларусьБирюкова М. Воспитывать в гармонии духовного и физического. № 8 (22).Гриневич Л. Наш приоритет — помощь каждому ребенку. № 8 (16).Здароўе дзяцей — здароўе нацыі. № 8 (3).Каминская И. Проблемы, требующие решения. № 8 (20).Коростелева Т. Каждому ребенку — наилучшее начало жизни. № 8 (12).Макаренкова Г. Путь к здоровью и эмоциональному благополучию. Организация здоровьесберегающего процесса воспитания и обучения детей в дошкольных учреждениях Республики Беларусь. № 8 (4).Мурашко Л. Брестчина. № 6 (35).Постановление коллегии Министерства образования Республики Беларусь «О работе органов управления и учреждений образования по обеспечению здоровьесберегающего процесса воспитания и обучения в дошкольных учреждениях». № 8 (24).Романовская Л. Могилевщина. № 6 (44).Сарока А., Філіпава К. Самая вялікая каштоўнасць. № 8 (58).Сегодник А. Принеманский край: слагаемые успеха — в четкой системе. № 8 (14).Тарасенко В. Гомельщина. № 6 (26).Фарино К. Задачи ясны. Впереди — серьезная работа. № 8 (20).Хвенько М. Минщина. № 6 (21).Хохлова З. Минск. № 6 (16).Цыганкова С. Кастрычніцкі раён. № 6 (11).Чарвякова Т. Ленінскі раён. № 6 (12).Шех Л. Витебщина. № 6 (27).Яськевич Е. В гармонии физической крепости и красоты. № 8 (18).

Актуальна!Дашкольная ўстанова: праблемы кіравання. № 11 (2).Клышко Л. Жнівеньскі педсавет. № 9 (8).Макаренкова Г. Дошкольное образование: сегодня и завтра. № 2 (3). Здоровьесберегающие системы в современном дошкольном учреждении. № 6 (5).Саченко А. К. С. Фарино: «Подарим надежду каждому ребенку!» № 6 (2).Сегодник А. Гродненщина. № 6 (9).

ДакументыЗакон Рэспублікі Беларусь аб дзяржаўных сімвалах Рэспублікі Беларусь. № 9 (3).Закон о дошкольном образовании. Проект. № 8 (26).Закон Республики Беларусь «Об образовании лиц с особенностями психофизического развития (специальном образовании)». № 10 (21).Инструкция по охране жизни и здоровья детей в детских дошкольных учреждениях. № 2 (51).Концепция формирования условий для подготовки детей 5-летнего возраста к получению основного образования на последующих уровнях. № 1 (15).О педагогической диагностике в системе дошкольного образования Республики Беларусь. № 6 (32).Методические рекомендации педагогическим работникам системы дошкольного образования к началу 2004/2005 учебного года. № 8 (35).Организация профилактических и оздоровительных мероприятий в учреждениях, обеспечивающих получение дошкольного образования. Методические рекомендации. № 8 (41).Положение о порядке организации образовательного процесса для больных детей, детей-инвалидов и детей с особенностями психофизического развития на дому и в условиях стационарного лечебного учреждения. № 7 (23).

Кіраванне ў адукацыіВолодько Д. Руководитель учреждения образования — лидер. № 11 (10).Лобынько Л. Контролировать… чтобы управлять. № 11 (8).Макаренкова Г. Адаптивная образовательная среда дошкольного учреждения. № 11 (3).

РэгіёныАўрамчык В. Доўжыцца вясковы радавод. № 7 (47).Вечерская В. Время новых идей. № 4 (6).Гілевіч Н. Ажываюць традыцыі. № 7 (12).Голомбовская Е., Василевская Т. «Скорая помощь» — в тебе самом. № 6 (47).Горид Е. Сберечь красоту земли родной. № 12 (6).Зеленко С. «Эколог» и «Знайка»: построение развивающей предметной среды на основе ТРИЗ-РТВ. № 4 (5).Калашнікава А. Усе колеры «Вясёлкі». № 4 (4).Кірэева Т. Жодзіна. Дашкольнік у цэнтры ўвагі. № 4 (3).Клышко Л. Да родных каранёў. № 7 (21).Куксова Н., Прокопович М. «Одуванчик»: все для полноценного развития ребенка. № 7 (4).Мисник С. «Звездный час». № 4 (12).Никейцева Т. Через тернии к звездам. № 11 (44).Несцер А. Жывое святло «Пралескі». № 4 (12).Пальчэўская Н. «Мужык і мядзведзь». № 7 (12).Савіцкі В. Тут шэпчуцца вербы… № 6 (45).Скоморохова Т., Станкевич Л. Все еще впереди! № 6 (49).Трошкіна С. Багач. № 7 (14).Удалая Л. Працуем з настроем. № 6 (46).Усцін Ж., Сівец В. Юр’еўскае свята. № 7 (48).

Праграма «Пралеска»: выяўленчая дзейнасцьГомозова Ю. Дидактические игры и упражнения. № 1 (20).Казарина Е. В стране чудес. № 11 (54).Ясева Н. Линия, цвет, композиция… № 7 (41).

Праграма «Пралеска»: чалавек і грамадстваЛадутько Л., Шкляр С. Конвенция о правах ребенка: практический ракурс. № 5 (3), № 7 (16), № 9 (10), № 10 (17). У меня в груди часики идут. № 6 (22).Смагина Л. Права ребенка в дошкольном возрасте. № 12 (3).Сталярова В. «Залатая рыбка» — аб нашай Радзіме. № 9 (14), № 12 (29).

Праграма «Пралеска»: чалавек і прыродаЛадутько Л., Шкляр С. Неживая природа. Примерное планирование и занятия. № 2 (41), № 3 (20).

МатэматыкаНепомнящая Р. Цифроград. Знакомство с цифрами в учебно-игровых ситуациях. № 3 (13).

Музычнаму кіраўнікуБитус А. Музыкальность и ее развитие у одаренных детей. № 2 (55).Клышко Л. Чароўны свет музыкі і танца. № 2 (59).Райбе С. Что за гостья у нас такая? № 12 (40).

Тэатральна-гульнявая дзейнасцьБитус А. В лесу под Новый год. № 11 (58).

Фізічнае выхаваннеЛапицкая Л., Кривошей Н. Развиваемся, растем, с физкультурой дружим. № 3 (42).Ржаев К. Вода и акробатика — это чудо! № 1 (29).

ПсіхалогіяВолодько Д. Взаимодействие личностей в процессе дошкольного образования. № 3 (35). Ребенок и мир: мечты, открытия, надежды. № 7 (31). Взрослый и мир: обретение знаний, опыта, мудрости. № 10 (34).Климкович Е. Откуда родом «почемучки»? № 5 (38).Комкова Е. Ребенок познает мир. № 4 (39). Эмоции и познание. № 9 (29). Семейный фон и познавательное развитие ребенка. № 12 (20).Сакович Н. Арт-технологии в коррекционно-развивающей работе со старшими дошкольниками. № 4 (44).

Працуем у ясляхШупикова А. Говорим правильно и красиво. № 3 (16), № 4 (29), № 5 (29), № 9 (35).

У нас — так. А як у вас?Благодатских Н. Ритмы танца нам подвласны. № 3 (9). Чиполлино и его друзья. № 3 (12).Воробьева В., Рыкунова Т. Собирает всех игра. № 2 (34).Головина С. Нотки моей души. № 3 (7). Выпускной бал. № 3 (8).Горчакова И., Кондора Т. Праздник в доме. № 2 (33).Зябко Н. Испытание добром. № 11 (22).Каминская И. Маленькая страна. № 11 (16).Коротько Ж. День здоровья. № 6 (18).Кохненко Т., Высоцкая Е. «Мы начинаем КВН…». № 2 (37).Кулаковская Ю. По жизни рядом нам идти. № 11 (19).Матюш Е. «Я здоровье сберегу — сам себе я помогу». Парк здоровья. № 3 (5).Парамонова И., Шалаева О. «Крепыш». № 11 (23).Патык Т. Быть здоровым — быть счастливым. № 11 (17).Мацвеенка А., Дудалева Н. Дзень нараджэння. № 2 (35).Нестерович Е. Волшебные стэпы. № 6 (19).Пашкавец Н. Вішнёвы сад. № 6 (17).Ульянова Т. К Добру, Истине, Красоте. № 3 (3).Черняк Н., Чемармозович Т. Души обитель. № 2 (32).Черняк Н. Ясли-сад № 555: за работу с семьей — 5. № 2 (23).Шараховская Г. Готовимся к школе. № 2 (36).Якаўлева В. Рубаўская «Крынічка». № 3 (1).

Адораныя дзеціБитус А. Музыкальная семья.№ 9 (33). Певческий голос дошкольника. № 5 (43). Проблемы развития музыкальности детей. № 3 (39).Панько Е., Коломинский Я., Старжинская Н., Шебеко В., Горунович Л., Белоус А. Концептуальные основания образования одаренных детей. № 2 (10).

Ліст рэдактараСачанка А. Да чытачоў «Пралескі». № 8 (2). 2004: выбірайма якасць! № 1 (2). Жыць… Каб жыць! № 5 (2). З Белавежжа родам чарадзей. № 12 (2). Снежная зіма, бяда… № 2 (2). Што пасеем? № 4 (2).

Дашкольная ўстанова — сям’яКлышко Л. Марына Панкратава: «Любіце сваё дзіця, дарыце яму адкрыцці!» № 10 (48).Позняк И. Рациональное питание детей. № 12 (44).

Дашкольная ўстанова — школаФарино Н. Пора ли в школу? № 9 (17).

Дашкольная адукацыя: вопытАкулич Н. План развития ребенка с тяжелой зрительной патологией. № 5 (18).Василевская Н. Игра и коррекция зрения. № 5 (17).Залесская С. Кто ты?  № 12 (11).Кудина И. Волшебная капелька.  № 12 (17).Ладутько Э. Своя комната. № 5 (20).Лагутенко В. Мы любим лес.  № 12 (10).Несцяровіч Н. Гарлачык. № 5 (20).Пашкавец Н. Валянціна Рахленка: «Шукаю ў вачах дзяцей сонейка». № 5 (16). Дарыце людзям надзею. № 5 (22). Крокі да поспеху. № 5 (14). Творца цудаў. № 5 (19). Як развітацца з акулярамі? № 5 (22).Певец В. Першая баразна. Жалобная книга природы. № 12 (13).Протасова Н. Неиссякаемый родник знаний.  № 12 (7).Рамановіч Ж. У майстэрні. № 5 (21).Сачивко Е., Масько Г. Полна чудес могучая природа.  № 12 (9).Толкачева Т. Прогулка-поход.  № 12 (18).Харькова Т. «Светлячок»: радость общения с природой.№ 12 (16).Чуфрякова О., Юданова Н., Боровская Т. Страна добрых дел.  № 12 (15).Шеметовец И., Чуфрякова О. Светит солнце ярко.  № 12 (12).

Навука — практыкамДавидович Е. Играем вместе… № 5 (41).Левко А. Актуальные проблемы дошкольного образования. № 1 (3).Старжынская Н. Нацыянальны маўленчы этыкет. № 1 (33).Шылько Т. Білінгвістычная асоба ва ўмовах дашкольнай установы. № 1 (35).

Педагагічная дыягностыкаЖитко И. Диагностика компетентности младших дошкольников в области математики.№ 2 (19). Педагогическая диагностика компетентности старших дошкольников в области математики. № 1 (9).Литвина Н. Элементарная трудовая воспитанность младших дошкольников. № 7 (39).Старжынская Н. Гаворым па-беларуску. № 4 (20).

Інфармацыя. ХронікаАрэшка Т. Курс — на якасць. № 7 (11).Дубініна Д., Паздзеева Т. Навука пра дзяцінства. № 1 (13).Заседание совета. В преддверии учебного года. № 8 (61).Клышко Л. Жанчына ў сям’і і грамадстве. № 4 (38). Нарада ў Міністэрстве адукацыі. № 2 (22). Навучальная кніга: сёння і заўтра. № 1 (8).Орешко Т. «Детский сад со всех сторон», «Детский сад. Управление». № 10 (41).Сугака А. Мова дзіцяці: праблемы абвастраюцца. № 12 (39).Філіпава К. Мускулам патрэбен інтэлект. № 5 (8).

КадрыКухарев Н. Зеркало коллектива. № 5 (9).Саченко А. Ядвіга Шабала: «Любіць дзіця — азначае пра-вільна яго выхоўваць». № 11 (14).

ЭкапедагогікаБулат Г. Любань — ад слова «любіць». № 10 (7).Вераценнік Н. Аазіс прыгажосці. № 10 (15).Драбушэвіч Ю. Грыбок, грыбок, масляны бок. № 10 (14).Зуенок С. Осторожно: птенцы! № 5 (29).Ільчук Т., Бахановіч Н. Падарожжа ў восеньскі парк. № 10 (10).Клышко Л. Наталля Габец: «Любань, мая калыска...» № 10 (5).Комарова И., Ярошева Н. Кто живет в лесу? № 12 (22).Міхаленя Т., Лагун Н. Жыць, каб радавацца жыццю. № 10 (12).Свірыда В., Рудкоўская Л. «Каласок» — дзяцінства радасны куток. № 10 (8).Церахаў Я. Дзе згубілася здароўе? № 11 (56). Казка, казка, ты прыходзь… № 3 (46).Шаржановіч І. У «Зялёнай аптэцы». № 10 (16).

ЭтнапедагогікаАзарина Т. За что мы любим сказки. № 9 (37).

ВалеалогіяБоковец Ю. Рыцари и леди нашего времени. № 6 (38).Ошуйко С. Экология нашего жилища. № 6 (58).Скоморохова Т. Здоровье ребенка — в наших руках. № 10 (43).Стефанович Е. Здоровье вашего ребенка. № 4 (48).Филон О. Заседание клуба «Неболейка». № 10 (46).Чечет В. Самый чуткий барометр. № 6 (14).

Гендэрная культураЧечет В. Позитивное родительство: концептуальный подход. № 4 (34), № 5 (34).

Нашы інтэрв’юКлышко Л. Ля трох бяроз Хатыні. № 7 (2).Орешко Т. Современному детскому саду — современное оборудование. № 8 (63).Пашкавец Н. У сэрцы музыка гучыць… № 2 (58).Сачанка А. Яна Ніціеўская: «Нельга жыць без дабрыні». № 10 (3).Сугака А. Юрый Бакавец: «Трэба навучыцца аб сваім здароўі клапаціцца». № 6 (36).Філіпава К. ЗАГС: ля вытокаў шчасця. № 6 (56). Ніна Чарняк: «Маё жыццё, мая надзея». № 2 (24).Юдзіна В. Згубленае дзяцінства. № 5 (23).

Да 60-годдзя вялікай перамогіКурбека І. «Пацісну я руку герою». № 11 (49).

ЗамежжаКосенюк Р. Детский сад — продолжение семьи. № 11 (37).

З гісторыі педагогікіСтарикова О. Шестилетки накануне школы. № 4 (42).

ЗдароўеБарауля Л. Давайте побеждать грипп. № 1 (46).

КалегіАрэшка Т. «Обруч» — «Пралеска»: дзелавое супрацоўніцтва. № 5 (12).

КонкурсыТарасенка В. «Мой родны кут, як ты мне мілы». № 11 (15).

На тэмы мараліДынікава З. Натуральнае лагічнае… пакаранне. № 11 (52).

Наш каляндарКандыбович Л., Панько Е. Д.Б. Эльконин в воспоминаниях и размышлениях. № 7 (35).Клышко Л. Слова ў кантэксце часу. № 4 (33).Старжынская Н. У навуку з благаславення. № 7 (37).

Нашы дзеціСтреха Е. Говорит Таня… № 2 (54).

Падпіска64 страницы. Это реально! № 11 (41).

Пісьмо ў нумарЁсць менеджэры ў дашкольнай адукацыі. № 5 (7).

Пытанне — адказЧто в меню ребенка? № 2 (61).

Погляд вучонагаЛевко А. От какого «богатства» следует избавиться. № 9 (20), № 10 (37).

ХарчаваннеНовосад Г. Правильное питание  детей. № 6 (54).Рекомендации по организации питания детей и учащейся молодежи в учреждениях образования в 2004/2005 учебном году. № 12 (36).

НарысКлышко Л. Вытокі. № 7 (44).

РэпартажСугака А. Казачная краіна Астрыд Ліндгрэн. № 9 (42). Алім-пійцы сярод нас. № 12 (42).

Сацыяльная адаптацыяФилатова Е. Комната фантазий. № 1 (40).

Сталічная адукацыяПримерная программа развития дошкольного образования в столице до 2010 года. № 11 (32).

СпадчынаВальчевская Л. День Святого Валентина. № 1 (44).Маскевіч А. Вялікдзень. № 3 (44).Папкоўская А. Золата саломкі. № 1 (48).

Служба 01Вергейчик Д. Лето: радости и тревоги. № 6 (59). Осторожно — петарды! № 12 (45).Загвоздкина Т. Спички трогать не смей! № 9 (45).

Увага: конкурсАрэшка Т. «Мой родны кут, як ты мне мілы». № 5 (33).

ФотарэпартажФомчанка В., Магонава В. «Зарніца» — міні-гульня. № 2 (9).

ЮбілеіГорностай Т., Любина Г. Окнами в будущее. № 5 (47).Кузняцова Л. Цудоўныя мары. № 5 (13).Сачанка А. Якаў Каламінскі: «Боль і радасць мая — псіхалогія». № 2 (16).Сугака А. Форт цяпла і дабрыні. № 1 (14).Флагман адукацыі краіны. Нацыянальнаму інстытуту адукацыі — 75 гадоў. № 11 (28).

Юрыдычны клуб№ 1 (52), № 2 (60), №3 (51), № 4 (52), № 5 (51), № 6 (61), № 7 (51), № 8 (62), № 9 (47), № 10 (52), № 11 (64), № 12 (49).

«Алеся». Выпуск для жанчын і пра жанчын. № 2 (62), № 4 (50), № 6 (62), № 9 (48), № 11 (62), № 12 (46).

КнігазборАрэшка Т. Адораныя дзеці: куды іх падзеці? № 10 (47). Фарбы роднай мовы. № 5 (50).На добрую ноч… № 1 (51).

Цэнтр дашкольнай адукацыі прадстаўляеКосенюк Р. О подготовке и экспертизе программ и пособий для дошкольных учреждений. № 6 (28).

Чытанка «Пралескі»Битус А. Звери ехали в трамвае. № 9 (34).Чарняўскі М. Вершы. № 9 (50).

«Маладзічок». творчасць нашых чытачоўЖабко Я. Где живет инфекция? № 6 (64). Таямнічыя зоркі. Зимняя сказка. № 12 (50).Усмешка юнай вясны. № 2 (64).Явар С. Сэрца маці… № 3 (50).

«Буслянка». Сямейны клуб№ 6 (53), № 10 (42), № 12 (43).

ГульнятэкаГрушэўская А. Крыжаванка. № 5 (52), № 7 (52), № 10 (51), № 12 (48).Грушэўскі М. Вучымся гуляць у шашкі. № 4 (49), № 6 (60), № 9 (52), № 11 (61).

«Гарадская ластаўка — птушка 2004 года»«Гарадская ластаўка — птушка 2004 года». № 4 (24).

Вам на заметку«Букварь» Н.А. Сторажавай. № 1 (32).Коростелева Т. Нестандартное спортивное оборудование. № 1 (24).Умовы заключэння кантрактаў стануць больш мяккімі. № 12 (19).

praleska-red.by

Пралеска (Дашкольная адукацыя)

Научно-методический журнал для педагогов дошкольных учреждений. «Пралеска» – это самая свежая информация и нормативные документы из Министерства образования Республики Беларусь, самые последние научные исследования и методические разработки в области дошкольного образования, самые ценные наработки педагогов-практиков по различным видам деятельности детей, самый полезный опыт сотрудничества с семьёй по воспитанию малышей.

Издается с августа 1991 года.

Учредитель: Министерство образования Республики Беларусь.

Сайт: http://praleska-red.by

Периодичность: 12 номеров в год 

Страна издания: РБ

Сигла хранения: КХ

Год хранения и номера:

2014 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2013 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2012 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2011 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2010 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2009 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2008 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2007 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2006 № 1, № 2, № 3, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2005 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2004 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2003 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2002 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2001 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

2000 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1999 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1998 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1997 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1996 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1995 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1994 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1993 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

1992 № 1, № 2, № 3, № 4, № 5, № 6, № 7, № 8, № 9, № 10, № 11, № 12

 

period.vlib.by

Журнал "Пралеска". Санаторный ясли-сад № 95 г. Гродно

«Пралеска» — ежемесячный государственный научно-методический журнал для педагогов дошкольных учреждений.

«Пралеска» — это:

• самая свежая информация и нормативные документы из Министерства образования Республики Беларусь;

• самые последние научные исследования и методические разработки в области дошкольного образования;

• самые ценные наработки педагогов-практиков по различным видам деятельности детей;

• самый полезный опыт сотрудничества с семьёй по воспитанию малышей.

Всё самое-самое о дошкольном образовании — в журнале «Пралеска»!

«ПРАЛЕСКА» — единственное государственное профессиональное издание, компетентно информирующее взрослых о правильном воспитании и образовании детей дошкольного возраста.

Структура журнала «Пралеска» формируется системой постоянных рубрик, которые позволяют читателю быстро и оперативно находить нужную информацию. На сайте Вы можете легко найти необходимую для работы ссылку на интересующий материал, воспользовавшись поиском или архивом.

Рубрики журнала:

  • Азбукоўнік беражлівых
  • Актуальна!
  • «Буслянка». Сямейны клуб «Пралескі»
  • Бяспека жыццядзейнасці
  • Грамадзянска-патрыятычнае выхаванне
  • Гульня: жыццё і дзейнасць дзіцяці
  • Дакументы
  • Дзіцячы сад — сям’я
  • Дзіцячы сад — школа
  • Жывём у Беларусі
  • Здароўезберажэнне
  • Кадры
  • Карэкцыйная педагогіка
  • Майстар-клас
  • «Маладзічок». Творчасць нашых чытачоў
  • Музычнаму кіраўніку
  • Навуковыя публікацыі
  • Рабіце з намі, рабіце самі!
  • Разам з бацькамі
  • Развіваемся ў дзейнасці
  • Рэгіёны
  • Сумесная акцыя “Пралескі”
  • Сучасная адукацыя — сучасныя падыходы
  • Якасць адукацыі

 

Сваю назву  часопіс атрымаў ад першай, самай доўгачаканай і пяшчотнай, паслязімовай блакітнавокай кветкі — пралескі — па асацыяцыі з усімі любімым і надзвычайным цудам — дзіцём.

У часопісе і на  сайце Вы зможаце знайсці адказы на пытанні, якія Вас цікавяць:

• па гісторыі, тэорыі і практыцы дашкольнай педагогікі;

• аб нарматыўна-прававым рэгуляванні дзейнасці ўстаноў, якія забяспечваюць атрыманне дашкольнай адукацыі ў Рэспубліцы Беларусь;

• аб сучасных педагагічных тэхналогіях, методыках выхавання і адукацыі дзяцей дашкольнага ўзросту;

• аб вопыце работы калег з усіх рэгіёнаў Беларусі, блізкага і далёкага замежжа;

• аб навуковых распрацоўках вядомых беларускіх і замежных вучоных у галіне дашкольнай адукацыі;

• сцэнарыі розных заняткаў, ранішнікаў, забаў з дзецьмі, парады, як арганізаваць і выкарыстаць гульнявую прастору ў яслях-садзе і дома, умацаваць здароўе, далучыць дзіця да здаровага ладу жыцця, навучыць яго фантазіраванню (творчасці), развіць першыя таленты і інш.

ССЫЛКА НА САЙТ ЖУРНАЛА "ПРАЛЕСКА"     http://praleska-red.by/

ddu95grodno.schools.by


Смотрите также

KDC-Toru | Все права защищены © 2018 | Карта сайта